Rysownik, malarz, rzeźbiarz, performer. Miał kilkadziesiąt wystaw indywidualnych, m.in. w Muzeum Sztuki w Łodzi (1985, 2019), Fyns Kunstmuseum w Odense (1987), Budapest Galeria w Budapeszcie (1990), Tel Awiv Museum of Art w Tel Awivie (1993), galerii Zachęta w Warszawie (1995), Muzeum Narodowym w Poznaniu (2009), w MOCAK-u w Krakowie (2012), w Cricotece w Krakowie (2020/2021) oraz wielokrotnie w galerii Foksal w Warszawie,galerii Starmach w Krakowie i galerii Muzalewska w Poznaniu. Jego prace były częścią wielu wystaw zbiorowych, m.in. Paris Biennale (1980,1982), Sydney Biennale (1986), „Miejsca Rzeźby – Joseph Beuys, Royden Rabinowitch, Marek Chlanda” w Muzeum A.S.P. w Warszawie (1988), „Polnische Avantgarde 1940-1990” w Stattliche Kunsthalle w Berlinie (1990),”Muzeum Sztuki w Lodzi,Collection-Documentation Actualite 1931-1992” w Musee dart Contemporain de Lyon, E.L.A.C w Lyonie, „Gdzie jest brat twój, Abel ?” w galerii Zachęta w Warszawie (1995), 21 Biennal Internacional de Arte w Sao Paulo (1995),”In Between: Art. From Poland 1945-2000” w Chicago Cultural Center (2001), „State of Life. Polish Contemporary Art. Within a Global Circumstancies”, National Art Museum of China NAMOG, Pekin (2015).
„Uszy, Oczy, Nos (rekonstrukcja z końca lat 80-tych)
Instalacja jest formą flippera, w której paręset kulek przelatuje przez rynny, tunele/tuby itp. Zaczynają od dwóch konstrukcji zamkniętych
schodów (najwyższe punkty instalacji, około 250 cm), kończą na taflach szklanych, blaszanych leżących na podłodze. Do tych przebiegów
przymocowane są mikrofony kontaktowe (piezo), które nagłaśniają, przetwarzają i sterują strukturami dźwiękowymi w komputerze według
zasady ATT (Audio Time Tiggering), modelu wymyślonego przez Marka Chołoniewskiego z końca lat 80-ch..
Prawdopodobnie obecna wersja będzie jeszcze monitorowana za pomocą webcanów i przetwarzana przez program Arkaos.”